Публікації

Показано дописи з січень, 2011

Чим займається маркетолог в інтернеті?

Присутність в інтернеті = присутність на ринку.  Така формула для багатьох сфер бізнесу - аксіома.  Опіка сайту компанії давно перекочувала з обов'язків програмістів і IT-спеціалістів у посадові інструкції маркетологів.  Але як слід опікуватися інтернет-тилами компанії, і що саме має робити маркетолог в Інтернеті?!    Поки одержимі інтернет-користувачі створюють ажіотаж і сіють паніку, поширюючи відео-ролики з підбіркою фактів про те, що нас ось-ось поглине кібер-простір, маркетологи беруть собі на озброєння  найостанніші інтернет-тенденції. Умовно всі дії маркетолога в мережі поділяються на вісім основних груп.  1. Аналітика.  Попередня і аналітична робота.  Кабінетні маркетингові дослідження в інтернеті, збір аналітичних матеріалів.  Аналіз сайтів і маркетингових стратегій конкурентів. Розробка стратегії присутності в інтернеті, проектування сайту / групи сайтів.  Проектування баз даних для обліку маркетингової інформації, форм звітності. Формування семантичного поля

Юридичні документи, що регламентують рекламну діяльність в Україні (закони та акти)

Закон України "Про рекламу" Закон України  "Про інформацію" Закон України   " Про інформаційні агентства" Закон України   "Про телебачення та радіомовлення" Закон України "Про охорону прав на знаки товарів та послуг" Закон України   "Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні" Закон України   "Про державну таємницю" Закон України   "Про державну підтримку засобів масової інформації та соціальний захист журналістів" Закон України   "Про кінематографію" Закон України   "Про Національну раду України з питань телебачення та радіомовлення" Міжнародний кодекс рекламної практики